Pages

Thursday, August 27, 2009

Wo Ai Ni ALLAH!!!

Bismillahirrahmannirrahim...
"Semua hati yang keras akan luluh oleh sebuah kata: CINTA. Ini bukanlah tentang aku, kelihatannya saja begitu..."(Wo Ai Ni, Allah)

Hai semua...sudah lama tidak menjenguk ruangan blog ni...mungkin keseronokan menikmati Ramadhan membuatkan segalanya terlupa seketika...hoho...sebenarnya tiada yang terlalu penting andainya ruangan blog ni diisi pun..tapi, oleh kerana rasa ingin berkongsi...tulislah sedikit...

Ok pertama sekali, minggu lepas saya sempat mengunjungi Pesta Buku yang diadakan di KLCC...hm, dengar ja Pesta Buku...terus excited!!! haha...yalah, bak kata orang..."kalau dah suka membaca...sampai bila-bila pun kita takkan dapat habis baca buku..." betul kan?hoho...jadi pergilah Pesta Buku...pada hari yang sama juga...sebelum ke KLCC, sy pergi ke Klinik Haiwan...huhu pertama kali dalam seumur hidup masuk Klinik Haiwan...mesti tertanya-tanya..hihi, sebenarnya kucing kesayangan sy sakit...oleh kerana tidak mahu sejarah berulang semula, kali ini langkah berjaga-jaga...:)ok tak? di klinik tu, bagi tahu lah kucing sy sakit apa...setelah membayar ubat kucing, sampai pintu keluar pagar klinik saya senyum sorang2...
:) :) :)...hihi...macam orang pula kucing ni...tapi its ok...experience is knowledge...:)n i LUv my kitties!!! sarangie Ha sonn na...omma domo sarangie...:)

Ok, selepas tu sampailah di KLCC...banyaknya buku!!!:) bila diskaun yang menarik perhatian tu...tapi oleh kerana saya ni seorang yang sangat berjimat...(ceehh)...jadi kena pilih yang penting sahaja...setelah melihat2...saya pun memilih satu Novel yang bertajuk "Laskar Pelangi"...satu buku yang bagi saya cukup baik dibaca...setelah menonton cerita Laskar Pelangi ni...terasa ingin pula melihat kelainan dari segi rasa itu...menonton dengan membaca lain kan...selain tu ada satu buku lagi bertajuk, "Membongkar Rahsia Dajjal"...hm...semoga buku2 ni memberi sy lebih banyak input yang baik...sekarang saya tengah membaca satu buku yang bertajuk "Wo Ai Ni Allah"...berkisar kepada cerita seorang penganut ateis yang berusaha mencari haluan hidupnya...tertanya2 apakah tuhan itu ada atau pun sekadar illusi semata...so, buku ni menarik..tapi belum habis baca lg lah...so harap2 bertemu suatu ilmu yang baru lagi...insyaAllah...

Ok...lagi satu nak berkongsi...kucing saya beransur sihat...Wo ai Ni Allah!!! kerna telah mengabulkan doaku...thanks allah!!!:)

0 comments:

Post a Comment

I Luv Islam